کاردستی

آموزش کاردستی جالب و دیدنی

کاردستی

آموزش کاردستی جالب و دیدنی

۵ مطلب در مهر ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

برای تزیین سالاد الویه می‌توانید از انواع میوه و سبزیجات مختلف استفاده نمایید. در اینجا روش تزیین الویه مدل گل‌های مختلف، مدل درختی، مدل هدیه با خوراکی‌های مختلف مثل سبزیجات، هویج، گوجه، فلفل، خیارشور و سس یاد داده شده است.

عکس تزیین سالاد الویه مدل مجلسی و زیبا


همان قدر که به خوش طعم شدن غذا اهمیت می‌دهید باید زیبایی و تزیین آن نیز برای شما مهم باشد، زیرا یک سفره زیبا و با سلیقه طعم غذا را به یاد ماندنی‌تر می‌کند. 

  • ۰
  • ۰

۱۵ ایده آسان برای تزیین کیک تولد

این روزها تزیین کیک تولد اهمیت زیادی پیدا کرده است. اغلب مهمانی‌های تولد، تم‌های مختلفی دارند و تزیین کیک تولد معمولا منطبق با نوع تم جشن در نظر گرفته می‌شود. کوکی‌ها و کاپ کیک‌های طراحی شده بر اساس مدل کیک هم مهمانانِ تازه جشن‌های تولد هستند که به میزهای پذیرایی شما رنگ و بوی ویژه‌ای می‌دهند.

کیک‌های فوندانتی و خامه‌ای موجود در بازار بسیار زیبا و متنوع هستند. قنادی‌های خوب و حرفه‌ای مثل قنادی ناتلی، هر مدل کیکی که در ذهن دارید را در اسرع وقت برایتان آماده می‌کنند. اما اگر قرار باشد از مهمانانتان با یک کیک ساده خانگی پذیرایی کنید چه؟ کیک تولد که بدون تزیین و خامه لطفی ندارد! نگران نباشید؛ ما در مطلب پیش‌رو، چند ایده ساده برای تزیین کیک تولد به شما معرفی خواهیم کرد

  • ۰
  • ۰

انسان به صورت میانگین یک سوم عمر خود را در اتاق خواب می‌گذراند و تزیین این فضای خصوصی آرامش بخش اهمیت زیادی دارد. از طریق مبلمان، دکوراسیون و تزیین دیوار می‌توانید اتاق خوابی منحصر بفرد داشته باشید. در این مطلب با ۱۲ روش مختلف تزیین دیوار اتاق خواب را یاد بگیرید و از ایده‌های جالب آن استفاده کنید.

عکس تزیین دیوار اتاق خواب

اگر از چیدمان و فضای اتاق خواب خود راضی نیستید و دوست دارید آن را دستخوش تغییراتی جالب کنید، نگران نباشید.  در این مطلب قصد داردیم با ۱۲ ایده خاص به شما کمک کنیم تا نشاط و زیبایی را با تمرکز بر روی دیوار‌های اتاق خواب، به این فضای دلنشین برگردانید.

  • ۰
  • ۰

آینه یکی از وسایل اتاق خواب است که روزانه بار‌ها به آن نگاه می‌کنیم. پس می‌توان از آینه به عنوان یک وسیله تزیینی لذت برد. اگر می‌خواهید آینه خود را با وسایل ساده مثل مروارید، برچسب، نگین، دکمه، شاخه و برگ درخت و ... تزیین کنید، در اینجا چند روش فوق العاده برای تزیین کردن آینه اتاق به شما آموزش داده می‌شود.

زیباست که خود را در آینه‌ای نگاه کنید که با هنر دست خود آن را تزیین کرده‌اید و یادآور خاطره یا تم خاصی برای شما است. 

  • ۰
  • ۰

ساختن کاردستی گل با مقوا علاوه بر لذت بخش بودن و پر کردن اوقات فراغت می‌تواند هدیه‌ی مناسب و جذابی برای کسانی باشد که دوستشان دارید.

آموزش ساخت کاردستی گل با مقوا


 مقوا یکی از وسایلی است که با آن می‌توان انواع کاردستی از جمله گل را ساخت. با ساخت کاردستی گل با مقوا می‌توانید اتاق خود را تزیین کنید یا حتی در مناسبت‌های مختلف به عزیزانتان هدیه دهید. ساختن این نوع کاردستی بسیار آسان است. در ادامه ۳ روش مختلف ساخت کاردستی گل با مقوا را یاد خواهیم گرفت.

 

آموزش ساخت کاردستی گل با مقوا